Kapum előtt foly el a víz,

Kapum előtt foly el a víz,

Kapum előtt foly el a víz.

Gyenge babbám, bennem ne bízz!

Gyenge babbám, bennem ne bízz!

 

Ha bízol es, csak keveset,

Ha bízol es, csak keveset,

Mer én téged nem szeretlek,

Mer én téged nem szeretlek.

 

Csak egy úton jártam hejzád,

Csak egy úton jártam hejzád,

S arról es eltiltott anyád,

S arról es eltiltott anyád.

 

S én istenem, adj egy halált,

S én istenem, adj egy halált,

Hogy haljon meg, babbám, anyád,

Hogy haljon meg, babbám, anyád!

 

Maradjon nekünk a világ,

Maradjon nekünk a világ,

Hogy éljünk mi kedvünk után,

Hogy éljünk mi kedvünk után.

 

Mint kicsi hal a tengerbe,

Mint kicsi hal a tengerbe:

Kövecses mart közepibe,

Kövecses mart közepibe.

 

 

Pusztina (Moldva)

 

Forrás: Ortutay Gyula – Magyar Népdalok